Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webes rendelési felületünknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A weboldal működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A http://ggis.fhgasztro.hu/ weboldal böngészésével és használatával Ön kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta az oldal használatára és szolgáltatásaira vonatkozó szerződési feltételeket, adatkezelési elveket és annak minden pontjával egyetért!

1. A Felhasználási feltételek hatálya

Jelen Általános Felhasználási feltételek a http://ggis.fhgasztro.hu/bia-aszf címen elérhető, étkeztetési szolgáltatás megrendelését és nyilvántartását lehetővé tévő honlap használatának szabályait határozza meg. Az alábbi szabályok nem vonatkoznak az Üzemeltet, fejlesztő illetve a Szolgáltató üzemeltetésében lévő más weboldalakra, függetlenül azok jellegétől, az általuk nyújtott szolgáltatástól, vagy az üzemeltető személyétől.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált étkezések, menük bemutatása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt étkezések igénybe vételének és kifizetésének ismertetése

2. Érintett felek

Felhasználó: az oldal szolgáltatásait igénybe vevő személy, aki rendelkezik érvényes regisztrációval az oldal használatához.

A szerződés irányadó nyelve: magyar

3. A szolgáltatás leírása, a szerződés tárgya

A http://ggis.fhgasztro.hu/ oldal a folyamatos iskolai és óvodai étkeztetési szolgáltatás megrendeléséhez nyújt biztonságos felületet.

4. A Felhasználási feltételek módosítása

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a Felhasználási feltételeket egyoldalúan módosítsa. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat emailben, valamint a bejelentkezéskor tájékoztatja.

5. A szolgáltatás igénybe vételének feltétele a regisztráció

Az oldal szolgáltatásait csak regisztrált felhasználók vehetik igénybe.

6. Jelszó-használat, biztonság

A felhasználó jelszava legalább öt karakter, nyilvánossági fokozata rögzített, azt csak a felhasználó ismeri. A visszaélések elkerülése végett ajánlatos magasabb biztonsági fokozatú, "erős" jelszót választani, és azt titokban tartani.

A jelszó erősségét növeli:

  • Ha a jelszó nem a felhasználóra jellemző szó (pl. keresztnév, becenév),
  • Ha a jelszó hat karakternél hosszabb,
  • Ha a jelszó tartalmaz kis- és nagybetűt, számot, egyéb szimbólumot.
  • A jelszónak minimum 8 karaktert kell tartalmaznia.
  • A jelszó maximum 20 karakter lehet.
  • A jelszó legalább 1 számot kell tartalmaznia.
  • A jelszó legalább 1 kisbetűt kell tartalmaznia.
  • A jelszó legalább 1 nagybetűt kell tartalmaznia.
  • Nem lehet ugyanaz, mint az előző

A szolgáltató nem vállal felelősséget azon visszaélésekért, melyeket az okozott, hogy a felhasználó nem megfelelő jelszót választott, vagy jelszavát mások számára hozzáférhetővé tette. Amennyiben a felhasználó elfelejti jelszavát, a bejelentkező oldalon az új jelszó elküldését követően a szolgáltató a regisztráció során megadott e-mail címre új jelszót küld.

7. Az oldal szolgáltatásai

A regisztrációt követően a felhasználó jogosult az oldal szolgáltatásait igénybe venni. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a szolgáltatások körét módosítsa. A termékeknél megjelenített képek csak illusztrációk a valóságtól eltérhetnek. Áraink bruttó árak, a áfát tartalmazzák.

Az oldal szolgáltatásai:

  • Felhasználók ebédrendelésének nyilvántartása és teljes adminisztrációja.
  • A megrendelések visszakereshetősége.
  • A felhasználók személyi adatlapjának kezelése
  • A iskolai étkezési megrendelés feladása
  • Visszamondások és módosítások kezelése
  • A Szolgáltatóval való kapcsolat felvételi lehetőség

8. Megrendelés

Megrendelését a tárgyanapot megelőző tanítási napon, 09:00 óráig adhatja le.

A megrendelés menete:

  • A weboldalon elérhető az aktuális étlap, hetekre bontva.
  • Az étlapon csak azokra a napokra lehet rendelést leadni, amelyek a rendelési határidők alapjén még rendelhetők.
  • Az oldalon található étlapon a rendelés az egyes napoknál és menüknél található jelölőnégyzet bejelölésével választható ki. Minden menüből egy adag választható.
  • Az elérhető heti étlapokból - a megrendelési határidőknek megfelelően - több hétre vonatkozóan lehet rendelést leadni.
  • Egyes menüket csak más menük együttes választásával lehet kiválasztani. Az együtt választható menüket a program automatikusan kezeli.
  • A megrendelés feladásához a Megrendelés feladása gombra való kattintással lehet tovább lépni.
  • A megrendelést a véglegesítés előtt bármikor lehet módosítani az étlapra való visszalépéssel és a menük újra jelölésével.
  • A megrendelés a véglegesítés előtt a Törlés gombra való kattintással bármikor törölhető.
  • A megrendelés véglegesítése előtt ellenörizhető az aktuális megrendelésben szereplő menük.
  • A megrendelés minden esetben csak az aktuálisan kiválasztott menüket tartalmazza. Módosítás esetén a módosított tételeket, ahol a mínusz mennyiséggel a lemondás, pozitív mennyiséggel a új megrendelés szerepel.
  • A megrendelés véglegesítéshez a megrendelés ellenértékét ki kell egyenlíteni az elérhető fizetési módok egyikével. A megrendelés csak a sikeres fizetés után kerül rögzítésre.
  • A megrendelés sikerességéről visszaigazoló email kerül kiküldésre a felhasználó email címére.

9. Lemondás

You can cancel your order 9am the school day before is due.
Étkezést lemondani csak teljes napra vonatkozóan lehet (tízórai, ebéd, uzsonna).
A lemondás értéke túlfizetésként van nyilvántartva, mely a következő megrendeléskor levonásra kerül a fizetendő összegből.

10. Módosítás

A korábban feladott megrendelés a megrendelési határidők betartásával bármikor módosítható.

11. Fizetési feltételek

A weboldalon elérhető fizetési módok:

  • Online bankkártyás fizetés
    Az online bankkártyás fizetések a SimplePay rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
  • Virtuális egyenleg

Megrendelés feladása, csak a megrendelés értékének az elérhető fizetési módok egyikével történő kiegylétése után lehetséges.

12. A Szolgáltatás igénybe vételével összefüggő korlátozások, a felhasználó felelőssége

A felhasználó az oldalt csak saját felelősségére használhatja. A szolgáltató nem vállal felelősséget a felhasználót az oldal használata során ért olyan károkért, kellemetlenségekért, amelyek abból adódtak, hogy a felhasználó az oldal használata során nem a kellő körültekintéssel járt el. A felhasználó adatait csak saját felelősségére hozhatja nyilvánosságra, teheti mások számára hozzáférhetővé. Valamennyi felhasználó köteles tartózkodni minden olyan tevékenységtől, amely az oldal rendeltetésszerű használatát akadályozza, érdekeit sérti.

13. Eljárás a felhasználó jogsértő magatartása esetén

Amennyiben a jelen Felhasználási feltételekben foglaltakat megsérti, a szolgáltató jogosult a felhasználó regisztrációjának felfüggesztésére, vagy törlésére. Amennyiben a jogsértés miatt eljárás indul, a szolgáltató a regisztráció során tudomására jutott, felhasználóra vonatkozó adatokat az eljáró szerveknek az adott eljárásra vonatkozó jogszabályoknak megfelelően átadhatja.

14. A Szolgáltató felelőssége, szavatosság kizárása

A szolgáltató vállalja, hogy minden tőle elvárható intézkedést megtesz a szolgáltatás zavartalansága és folyamatossága érdekében. Az előző pontokban meghatározott jogosítványait (felhasználási feltételek, szolgáltatások megváltoztatása, felhasználókkal szembeni intézkedések, stb.) elsősorban ezen célok érdekében gyakorolja, valamint azért, hogy a szolgáltatást a felhasználók igényeinek megfelelően alakítsa. A szolgáltató minden szükséges intézkedést megtesz a felhasználók adatainak biztonsága érdekében. A szolgáltató nem felelős a felhasználó adatainak felhasználó által történő nyilvánosságra hozataláért. A szolgáltató a felhasználó regisztrációjának felfüggesztéséről vagy törléséről, függetlenül annak okától, minden esetben tájékoztatja a felhasználót, és törekszik a felhasználókkal való együttműködésre, a viták békés úton történő rendezésére. A szolgáltató az oldal működése során előálló esetleges zavarok, működési problémák azonnali elhárítására törekszik.

15. Jogérvényesítés

A felhasználók panaszaikkal, kifogásaikkal közvetlenül fordulhatnak a szolgáltatóhoz, aki minden tőle telhetőt megtesz az esetleges működési zavarok, jogsértések megszüntetése és orvoslása érdekében. Egyéb esetekben a felhasználó a mindenkor hatályos jogszabályokban foglaltak szerint érvényesítheti jogait, ennek módjáról kérésre a Szolgáltató felvilágosítást ad.
Minden kifejezetten meg nem adott jogot fenntartunk.

16. Záró nyilatkozatok

16.1 A szolgáltatás igénybevételével a felhasználó tudomásul veszi a fentieket.
16.2 A web oldal használata közben a hatályos jogszabályok által megengedett módon a felhasználó webes tevékenységei naplózásra kerülnek. A naplókat a szolgáltató csak statisztikai célokra használja fel, és csak a szolgáltató férhet hozzá.
16.3 A jelen feltételek elfogadása írásba foglalt nyilatkozatnak minősül, azt a weboldal elektronikusan iktatja oly módon, hogy az később is hozzáférhető legyen.
16.4 A jelen feltételek elfogadásával a felhasználó kijelenti, hogy azt írásban bármikor megerősíti.